+90 552 479 29 85 drhandeu.info@gmail.com

Hizmetlerimiz

Terleme Tedavisi

Terlemeden sorumlu sinir sinyallerini bloke etmek için botulinum toksini kullanılır ve ter bezlerinin çok fazla ter

Saç Mezoterapisi

Kırışıklıkları tedavi etmenin ve istenmeyen yağları gidermenin yanı sıra mezoterapi, stres, hormonel değişiklikler, yaşlanma etkileri ve

PRP Tedavisi

PRP (Platelet Rich Plasma) tedavisi, hastanın kendisinden alınan bir miktar kanın santrifüj edilmesi sonucunda ulaşılan trombositten

Ozon Uygulamaları

Ozon tedavisi, bir hastalığı veya yarayı tedavi etmek için ozon gazının vücudunuza uygulanması sürecidir. Ozon, üç

Lipoliz (Yağ Eritme)

Lipoliz uygulaması ile vücudun tüm bölgelerindeki selülit ve yağ azaltılabilir. Mezoterapi, besinleri vücudun belirli bir bölgesine

Kimyasal Peeling

Kimyasal Peeling, cildin üst katmanlarının soyulmasına neden olacak kimyasal bir solüsyonun uygulandığı gençleştirici bir işlemdir. Kabuğun

İp ile Askılama (PDO/PCL Thread Lift, Örümcek Ağı)

İp askılama tedavisi, kollajen üretimini tetikleyerek sarkan cilt dokularını kaldırıp sıkılaştıran etkili bir kozmetik tekniktir. İnce,

Hiperpigmentasyon Tedavisi

Mezoterapi kollajen üretimini arttırır ve yaşlanma belirtilerini gözle görülür şekilde azaltır. Daha genç bir görünüm kazandırmak

Gummy Smile (Diş Eti Gülüşü Tedavisi)

Aşırı dişeti görünümü veya daha yaygın olarak adlandırıldığı şekliyle "diş eti gülüşü", gülümserken üst diş etlerinin

Göz Çevresi Tedavisi

Göz çevresi tedavileri yorgun görünen gözlere yeni bir soluk vermek için doğal beslenmeyi içeriden başlatarak ameliyatsız

Gençlik Aşısı

Yaşlanmayla birlikte cilt nemini kaybeder ve kırışıklıklar başlar. H-100 Gençlik Aşısı; hiyalüronik asit, amino asitler, mineraller

Diş Sıkma Tedavisi (Masseter Botox)

Masseter kasına ve bazı durumlarda temporal kasa botoks enjeksiyonu; dişlerini gıcırdatan, kenetleyen ve çok fazla diş

Dermal Dolgu Uygulamaları (Çapraz Bağlı Hyalüronik Asit)

Cilt yaşlanması genellikle 20'li yaşlarda cildinizin temel yapısını oluşturan kollajen ve elastini yavaş yavaş kaybetmeye başladığında

Dermabrazyon (Dermapen)

Mikro-Dermabrazyon, cildinizin görünümünü ve kalitesini iyileştirmenin cerrahi olmayan ve çok güvenli bir yoludur. Ölü hücrelerin üst

Botulinum Toksini Uygulamaları (Botoks)

Kozmetik uygulamalarda botulinum toksini, özellikle yüzün en üst üçte birlik kısmında yüz kırışıklıklarının azaltılmasında güvenli ve

Bağışıklık Kuvvetlendirici Kür

Glutatyon ve C vitamini, cilt antioksidan ağını taklit eden, C vitaminini ciltte stabil tutan ve özelliklerini

Ameliyatsız Burun Estetiği

Burun ucu kaldırma tedavisi; burun ucunda düşme veya burun genelindeki fonksiyonel olmayan şekil bozukluklarının botulinum toksin

Altın Maske

Maske 24 Karat Altın, mineraller ve deniz yosunu özü ile formüle edilmiştir. Bu lüks bakım ile

Akne, Skar ve Çatlak Tedavisi

Mezoterapi deri altına enjeksiyon yöntemiyle ciltteki yağ üretimini azaltmaya yardımcı olarak aktif sivilcelerden kurtulmanızı sağlar. Aynı

Ağrı Mezoterapisi

Günlük yaşantımızda hayat kalitemizi düşüren ve motivasyonumuzu aşağı çeken kronik ağrıların mikroenjeksiyonlar aracılığıyla deri altına yapılan

Diğer Diller »